вторник

УРОК МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 2 КЛАСУ

Тема:  Додавання  одноцифрового  числа  до двоцифрового виду  38+4. Розв’язування  задач  двома  способами.
Тип уроку: комбінований.
Клас: 2
Мета і завдання:  ознайомити  учнів із  додавання  виду 38+4; закріпити  вміння  розв’язувати задачі  вивчених  видів різними  способами, порівнювати  вирази;  розвивати загально учнівські  уміння та навички, кмітливість, мислення, вміння учнів працювати в парах, виховувати  пізнавальний  інтерес.
Обладнання: алфавіт  з пронумерованими  літерами, підручник, картки з круговими  прикладами.
Хід  уроку
І. Організаційний  момент
Дзвоник  всім  нам  дав  наказ:
«До роботи  швидше  в клас!»
Біля  парти  станемо  чемно,
Плине  час  наш  не  даремно,
Будемо уважні   і старанні всі,
Сядемо  рівненько  на  місця  свої.
ІІ. Актуалізація  опорних знань
1.     Перевірка  домашнього  завдання ( с. 49,  завдання 283; 284)
Доповідь  ланкових про результати  виконання  домашнього  завдання  учнями  кожного  ряду.
2.     Усна  лічба
1)    Гра  «Ланцюжок». Утвори  слово, користуючись пронумерованими літерами  алфавіту:
8 + 8 =                          22 – 3 =
17 – 8 =                        15 + 5 =
26 – 4 =                        31 – 30 =
19 + 5 =                        56 – 50 =
При   вірному  розвязанні  виразів , згідно  з  алфавітом,  виходить  слово                                                   -   Л И С Т О П А Д
3.     Вправа « Мікрофон».
     1.Назвіть компоненти дії  додавання;
2.Назвіть  компоненти дії  віднімання;
3.Як  знайти периметр геометричної  фігури.

 4.     Хвилинка  каліграфії.
Установіть  закономірність і   запишіть   числа , вставляючи  пропущені:
2; 4; 6; 8…
5.     Математичний  диктант:
-         Я задумала  число, що є  різницею  чисел  26 і  16;
-         Я  задумала число , що є сумою чисел 21 і 9;
-         Перший  доданок   36,  другий   4 . Знайти  суму;
-         Зменшуване  60,  відємник  10. Знайти  різницю;
-         Я  задумала число , яке на 5 менше  за 65;
-         Я задумала  число , яке на  20 більше  за  50;
-         Довжина  однієї  вулиці 76  метрів, довжина другої  така ж . Яка  довжина  другої  вулиці?
-         Ріст  Петрика  94  сантиметри,  а  Зіна на  4 сантиметри  нижча. Який  ріст  Зіни?
Учні    встановлюють закономірність, визначають , яке  число  у ряді  відповідей  зайве ( 76).
ІІІ. Повідомлення  теми та  мети  уроку.
Сьогодні  на  уроці ми  будемо  вчитися додавати одноцифрове число  до  двоцифрового,  розвязування  задачі  двома  способами.
ІV. Вивчення  нового матеріалу.
Робота за  підручником ( с.49-50)
Завдання 286.  Колективне  опрацювання  матеріалу.
Алгоритм  розвязання
1.     Розкласти  двоцифрове  число  на  розрядні  доданки.
2.     До  одиниць  додай  одиниці.
Завдання 287
Учні  усно  пояснюють, як  знайти  суму 67 + 6.
Фізкультхвилинка
1, 2, 3, 4, 5,
Час прийшов  відпочивать –
Всі  підняли  руки  вгору
Ніби  глянули  на  зорі
Ну, а потім  руки в боки
І  як зайці скоки, скоки
10, 9, 8, 7,
Вже  за  парти  нам  усім.
V. Первинне  закріплення  вивченого  матеріалу
Завдання  288
Учні  перевіряють  правильність  обчислень.
Розвиток  математичних умінь та навичок.
Завдання 291
Учні  ознайомлюються з умовами  задачі, колективно  складається  короткий  запис  та  розвязується  двома  способами.
 (  6 + 7 = 13, 20 + 13 = 33.  20 + 7 = 27. 27 + 6 = 33 ).
Один  учень  записує  на  дошці, решта  -  у  зошитах.
Завдання  290
Клас  поділяється  для групової роботи. Кожна  група  виконує  біля  дошки  кругові  приклади, хто  швидше  та  правильніше.
Завдання 289
Під  час  повторення  умови  один учень  креслить  схему  і пояснює  розвязання.  Після цього  учні  замінюють в умові  число 7  числом 9  та  самостійно  розвязують  задачу.
Завдання  292
Учні  знайомляться  з умовою задачі, колективне  обговорення   та  усне  розвязання задачі.
( 11-4=7,  26+7 =33)
VІ.  Підведення   підсумків.  Рефлексія
- Чого  навчилися  на  уроці?
- Як  оцінюєте  свою  роботу?
VІІ. Домашнє   завдання
виконати завдання  293; 294 на сторінці  49-50 .  Для учнів високого рівня - придумати два цікавих квадрата з чисел 25 та 30 .




Комментариев нет:

Отправить комментарий