Тема: Додавання одноцифрового
числа до двоцифрового виду 38+4. Розв’язування задач
двома способами.
Тип уроку: комбінований.
Клас: 2
Мета і завдання: ознайомити учнів із
додавання виду 38+4; закріпити вміння
розв’язувати задачі вивчених видів різними
способами, порівнювати
вирази; розвивати загально
учнівські уміння та навички, кмітливість,
мислення, вміння учнів працювати в парах, виховувати пізнавальний
інтерес.
Обладнання: алфавіт з
пронумерованими літерами, підручник, картки
з круговими прикладами.
Хід уроку
І. Організаційний
момент
Дзвоник всім
нам дав наказ:
«До
роботи швидше в клас!»
Біля парти
станемо чемно,
Плине час
наш не даремно,
Будемо уважні і
старанні всі,
Сядемо рівненько
на місця свої.
ІІ. Актуалізація
опорних знань
1.
Перевірка
домашнього завдання ( с. 49, завдання 283; 284)
Доповідь ланкових про результати виконання
домашнього завдання учнями кожного ряду.
2.
Усна лічба
1)
Гра «Ланцюжок». Утвори слово, користуючись пронумерованими літерами алфавіту:
8 + 8 = 22 – 3 =
17 – 8 = 15 + 5 =
26 – 4 = 31 – 30 =
19 + 5 = 56 – 50 =
При вірному
розв’язанні виразів ,
згідно з
алфавітом, виходить слово
- Л И С Т О П А Д
3.
Вправа « Мікрофон».
1.Назвіть компоненти дії додавання;
2.Назвіть
компоненти дії віднімання;
3.Як знайти
периметр геометричної фігури.
4.
Хвилинка
каліграфії.
Установіть закономірність і запишіть
числа , вставляючи пропущені:
2; 4; 6; 8…
5.
Математичний
диктант:
-
Я задумала число, що є
різницею чисел 26 і
16;
-
Я задумала число , що є сумою чисел 21 і 9;
-
Перший доданок
36, другий 4 . Знайти
суму;
-
Зменшуване 60,
від’ємник 10. Знайти різницю;
-
Я задумала число , яке на 5 менше за 65;
-
Я задумала число , яке на 20 більше
за 50;
-
Довжина однієї
вулиці 76 метрів, довжина
другої така ж . Яка довжина
другої вулиці?
-
Ріст Петрика
94 сантиметри, а Зіна
на 4 сантиметри нижча. Який
ріст Зіни?
Учні встановлюють закономірність,
визначають , яке число у ряді
відповідей зайве ( 76).
ІІІ. Повідомлення
теми та мети уроку.
Сьогодні на уроці ми
будемо вчитися додавати
одноцифрове число до двоцифрового,
розв’язування задачі двома
способами.
ІV. Вивчення нового
матеріалу.
Робота за
підручником ( с.49-50)
Завдання
286.
Колективне опрацювання
матеріалу.
Алгоритм розв’язання
1.
Розкласти двоцифрове
число на розрядні
доданки.
2.
До одиниць
додай одиниці.
Завдання 287
Учні усно
пояснюють, як знайти суму 67 + 6.
Фізкультхвилинка
1, 2, 3, 4,
5,
Час
прийшов відпочивать –
Всі підняли
руки вгору
Ніби глянули
на зорі
Ну, а
потім руки в боки
І як зайці скоки, скоки
10, 9, 8, 7,
Вже за
парти нам усім.
V. Первинне
закріплення вивченого матеріалу
Завдання 288
Учні перевіряють
правильність обчислень.
Розвиток математичних умінь та навичок.
Завдання 291
Учні ознайомлюються з умовами задачі, колективно складається
короткий запис та розв’язується
двома способами.
( 6 + 7
= 13, 20 + 13 = 33. 20 + 7 = 27. 27 + 6
= 33 ).
Один учень
записує на дошці, решта
- у зошитах.
Завдання 290
Клас поділяється
для групової роботи. Кожна
група виконує біля
дошки кругові приклади, хто
швидше та правильніше.
Завдання 289
Під час повторення
умови один учень креслить
схему і пояснює розв’язання. Після цього
учні замінюють в умові число 7 числом 9
та самостійно розв’язують задачу.
Завдання 292
Учні знайомляться з умовою задачі, колективне обговорення
та усне розв’язання
задачі.
( 11-4=7, 26+7 =33)
VІ. Підведення підсумків.
Рефлексія
- Чого навчилися
на уроці?
- Як оцінюєте
свою роботу?
VІІ. Домашнє
завдання
виконати
завдання 293; 294 на сторінці 49-50 . Для учнів високого рівня - придумати
два цікавих квадрата з чисел 25 та 30 .
Комментариев нет:
Отправить комментарий