Закріплення знань
про звукове значення букви К (ка).
Читання
речень, поданих рукописним шрифтом.
Опрацювання тексту «Калина»
(урок-подорож для учнів 1 класу )
Мета і завдання: формувати навички читання, закріплювати знання учнів про
букву Кк (ка) та її звукове значення; вчити читати склади, слова, речення з
новою буквою, удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; ознайомити з рукописним шрифтом,
призначеним для читання; вчити працювати в парі та групі; розвивати зв’язне
мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до природи, рідного краю,матері,
повагу до символів України.
Обладнання: підручник, фішки на позначення звуків, складові таблиці,
листочки, кольорові олівці, іграшковий
мікрофон, малюнки сонечка.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
Діти: Продзвенів і стих
дзвінок починається урок.
Вчитель: А тепер сідайте, діти,
Домовляймось – не шуміти.
Руку гарно піднімати
Чітко в
лад відповідати.
На уроці
не дрімати
Добре всі
слова читати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
учнів.
1.
Мовна розминка.
–
А
щоб ротик був слухняним – зробимо для нього вправи.
·
Понюхати
квіточку, задути свічечку;
·
Смачне
варення;
·
Промовляння
чистомовки:
Ка – ка – ка – яка цікава книжка.
Ко – ко – ко – знесла курочка яєчко.
Ку – ку – ку – розкажи нам казку.
Ак – ак – ак – гелгоче
гусак.
Ок – ок – ок – котиться клубок.
·
Читання
складів в різному темпі:швидше, повільніше, тихо, голосніше, весело, сумно,
здивовано.
2.Вправа
«Мікрофон»
- Яку букву ми
почали вивчати на минулому уроці?
- Які звуки вона позначає?
- В яких словах живуть ці
звуки?
(Калина, коник, Україна, Миколка і т. д.)
Дівчатка називають слова, де звук [к] на початку слова, а хлопчики – в
середині і в кінці.
ІІІ.
Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
–
Сьогодні
ми з вами продовжуємо працювати над звуками [к], [к] та буквою К. А щоб краще навчитися читати слова та тексти ми будемо подорожувати по нашій чудовій країні.
–
Яким би ви хотіли бачити наш урок-подорож?
–
А
якими повинні бути ви на уроці, щоб він був цікавим, гарним, розумним?
ІV.
Робота над матеріалом уроку.
1 зупинка « Українська»
Складання асоціативного куща до слова Україна.
–
Знайдіть
слова в яких є буква ка.
2 зупинка «Відгадай»
Командир Крок пропонує вам загадку:
У піснях вона й казках,
У вінку й на рушниках,
Давній символ України,
Називається …( калина).
Учні виконують звуко-буквений аналіз слова калина.
–
Калина
користується великою пошаною в Україні. «Без верби й калини нема України» -
каже народ. Весною калина розцвітає і
стає гарною, мов дівчина в білому
вбранні. Восени кущ вкривається червоними ягодами. Народ оспівував цю рослину в багатьох піснях.
3 зупинка «Моя родина»
Робота
з підручником:
1.Читання
колонок слів, пояснення значень.
2.
Робота за малюнком:
-
Куди
привела нас ця зупинка?
-
Кого ви бачите на малюнку?
-
Що
робить мама?
-
Де
прив’язана
колиска?
3.Напівголосне
читання тексту. Відповіді на запитання. Читання рукописного тексту.
V. Фізпауза.
4 зупинка «Спортивна»
Виростем великими, калини нарвемо
У плетені кошики її ми складемо.
VІ.
Узагальнення та закріплення знань учнів.
5 зупинка «Дитячі розваги»
1.Робота в групах.
Учні об’єднуються в групи за спортивним інвентарем та предметами.
І група
ІІ група ІІІ група ІV група
М’яч скакалка хусточка стільчик
Кожна група придумує гру за даним предметом. Потім
представляють цю гру однокласникам.
2.
Робота з Букварем (ст. 51)
1)
Бесіда
за малюнком.
2)
Читання
слів.
3)
Читання
тексту « Калина»:
а)напівголосне;
б) читання ланцюжком;
в)читання дівчатками;
г) читання хлопчиками.
4)Робота зі скоромовкою.
VІІ. Підсумок уроку. Оцінювання
(вербально).
6 зупинка «Фінішна»
Вправа « Абетковий суп»
Учні дістають із корзинки букву і складають
речення про урок, яке починається з даної букви, або в якому є слово з
цією буквою.
Букви: А, В, І, К, Л, М, Н, О, С, У.
–
А
мені найбільше сподобалось на уроці…
–
В
мене був чудовий настрій…
–
Калина
– символ України…
–
Особливо
цікавим було…
–
Мамі
я розповім про…
VІІІ. Рефлексія.
7 зупинка « Майстерня художника»
–
На
завершення нашої подорожі я запрошую вас у майстерню художника. Розфарбуйте
свій листочок калини осінніми кольорами і розмістіть його біля сонечка, який
відповідає вашому настрою. Діти отримують листочки калини,
розфарбовують їх і прикріплюють на дошку.
– На цьому наша подорож завершена. До нових зустрічей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий