вторник

УРОК ДЛЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ

                                             ДОПОМОГА ПТАШКАМ УЗИМКУ
(бесіда, закріплення звукового значення букви «Ш»,
 читання оповідання «Поспішай, синичко!» за Г. Демченко)
урок навчання грамоти, 1клас

          Тема: Закріплення про звукове значення букв «Ш», «ш» (ша). Перевірка навичок читання.
          Мета і завдання: продовжити роботу над засвоєнням букв «Ш», «ш», звука [ш]. Формування в учнів навички свідомого й виразного читання, виховувати у дітей дбайливе ставлення до тварин.
           Обладнання: малюнок синички, білочки, їжачка, фішки, променеві таблиці.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
            Вже дзвінок нам дав сигнал,
            Працювати час настав
            З чого нам урок розпочати?
            Скоромовку розказати.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
1.     Звукова зарядка.
 Скоромовка: Тишком – нишком вийшла мишка із нірки.
2.     Повторення вивченого вірша на попередньому уроці.
3.     Читання складів.
І в. З дошки за Їжачком.
ІІ в. За Білочкою – з підручника знайти ш + голосний.
Перевірка варіантів.
4.     Читання тексту «Хороша гра»
Додаткові запитання до тексту:
-         Як назвали команди?
-         Яка команда першою отримала гол?
-         Що кричали дівчатка?
-         З яким рахунком закінчилась гра?
Діти отримують фішки за читання і відповіді.
Фіз. хвилинка (за вибором дітей)
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
1.     Вступна бесіда
              - В яку гру грали діти ? (в хокей)
              - А коли грають в хокей? (взимку)
              - Як поводяться взимку птахи? (голодують , мерзнуть)
              - Як можна подбати про птахів, які залишились зимувати?
 (годівнички)
2.     Читання тексту вчителем.
Перед читанням проблемне питання:
-         Що в тексті справжнє, а що казкове?
3.     Читання слів з дошки
Зу – стрі – ли – ся                             го – дів – ни – чок
Знай – ду                                           шма – точ - ки
Швид – ко                                         шип – ши - ни
Шість                                                 го – ро – би – ни
ІV. Рефлексія знань.
4.     Гра «Бджілки» (кожен учень читає у своєму темпі; самостійно, напівголосне читання).
5.     Відповіді на запитання (усвідомлення прочитаного)
-         Де зустрілися синички
-         Що порадила перша синичка другій?
-         Хто приготував годівнички птахам?
Фіз. Хвилинка.
6.     Формування навичок читання.
Білочка І в.: Побудувати модель І речення.
Їжачок ІІ в.: Читання ІІ речення разом з учителем, а потім відшукують його в підручнику і читають.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Білочка І в.: Знайти багатоскладові слова.
Їжачок ІІ в.: Читання тексту з учителем.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Білочка І в.: Переказати прочитане за малюнком.
Їжачок ІІ в.: Самостійне читання тексту.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Гра «Збери прислівя»
Там, де, комашок, багато, пташок, нема.
(Де багато пташок, там нема комашок.
Одна синичка за добу зїдає у  три рази більше комах, ніж важить сама).
V. Підсумок уроку.
               Гра «Незнайко»
               Вчитель:
              -  Поспішай, сойко!
               Діти:
                                Ні, синичко!
               Вчитель:
            -  Чи ти обідала? – спитала і синичка.
               Діти:
                  -  Ні, снідала.
               Вчитель:
            -    Там у саду аж 5 годівничок.
               Діти:
              -    Ні, 6.
               Найактивніші були… (фішки).
VІ. Домашнє завдання.
                І в. Розповісти батькам про синичок.
                ІІ в. Розпитати у старших, що вони знають про зимуючих птахів; як
                допомагають їм.



Комментариев нет:

Отправить комментарий