ДОПОМОГА
ПТАШКАМ УЗИМКУ
(бесіда, закріплення звукового значення букви «Ш»,
читання
оповідання «Поспішай, синичко!» за Г. Демченко)
урок навчання грамоти, 1клас
Тема: Закріплення про звукове значення
букв «Ш», «ш» (ша). Перевірка навичок читання.
Мета і завдання: продовжити роботу над засвоєнням букв «Ш», «ш»,
звука [ш].
Формування в учнів навички свідомого й виразного читання, виховувати у дітей
дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: малюнок синички, білочки, їжачка, фішки, променеві
таблиці.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
Вже дзвінок нам дав
сигнал,
Працювати час настав
З чого нам урок
розпочати?
Скоромовку розказати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
учнів.
1.
Звукова зарядка.
Скоромовка: Тишком – нишком вийшла мишка із нірки.
2.
Повторення вивченого
вірша на попередньому уроці.
3.
Читання складів.
І в. З дошки за Їжачком.
ІІ в. За Білочкою – з підручника знайти ш +
голосний.
Перевірка варіантів.
4.
Читання тексту «Хороша
гра»
Додаткові запитання до тексту:
-
Як назвали команди?
-
Яка команда першою отримала гол?
-
Що кричали дівчатка?
-
З яким рахунком закінчилась гра?
Діти отримують фішки за читання і відповіді.
Фіз. хвилинка (за
вибором дітей)
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
1.
Вступна бесіда
- В яку гру грали діти ? (в хокей)
- А коли грають в хокей?
(взимку)
- Як поводяться взимку
птахи? (голодують , мерзнуть)
- Як можна подбати про
птахів, які залишились зимувати?
(годівнички)
2.
Читання тексту вчителем.
Перед читанням проблемне питання:
-
Що в тексті справжнє, а що казкове?
3.
Читання слів з дошки
Зу – стрі – ли – ся го – дів – ни –
чок
Знай – ду шма
– точ - ки
Швид – ко шип –
ши - ни
Шість
го – ро – би – ни
ІV. Рефлексія знань.
4. Гра «Бджілки» (кожен
учень читає у своєму темпі; самостійно, напівголосне читання).
5.
Відповіді на запитання (усвідомлення прочитаного)
-
Де зустрілися синички
-
Що порадила перша синичка другій?
-
Хто приготував годівнички птахам?
Фіз. Хвилинка.
6.
Формування навичок
читання.
Білочка І в.: Побудувати модель І
речення.
Їжачок ІІ в.: Читання ІІ речення
разом з учителем, а потім відшукують його в підручнику і читають.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Білочка І в.: Знайти багатоскладові
слова.
Їжачок ІІ в.: Читання тексту з
учителем.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Білочка І в.: Переказати прочитане
за малюнком.
Їжачок ІІ в.: Самостійне читання
тексту.
Перевірка знань і завдань (фішки).
Гра «Збери прислів’я»
Там, де, комашок, багато, пташок, нема.
(Де багато
пташок, там нема комашок.
Одна
синичка за добу з’їдає у три рази більше комах, ніж важить сама).
V. Підсумок уроку.
Гра «Незнайко»
Вчитель:
-
Поспішай, сойко!
Діти:
Ні, синичко!
Вчитель:
-
Чи ти обідала? – спитала і синичка.
Діти:
- Ні,
снідала.
Вчитель:
-
Там у саду аж 5 годівничок.
Діти:
- Ні, 6.
Найактивніші були… (фішки).
VІ. Домашнє завдання.
І в. Розповісти
батькам про синичок.
ІІ в. Розпитати у
старших, що вони знають про зимуючих птахів; як
допомагають їм.
Комментариев нет:
Отправить комментарий