понедельник

РОЗРОБКА ВИХОВНОЇ ГОДИНИ "ВЧИМОСЯ БУТИ ДОБРИМИ ЛЮДЬМИ"

Тема: "Вчимося бути добрими людьми"

Мета. Ознайомити дітей з поняттям добра і зла, ласки, байдужості, жорстокості; формувати моральні уявлення в почуття; розвивати духовно-моральне мислення; сприяти вихованню бажання творити добро, співчуття до безпритульних; засуджувати жорстоких, байдужих.

Обладнання: твори К. Ушинського, картки з малюнками,  дитячі  малюнки, картки для складання слів,  ребуси.

Організація класу. 

Врятує світ краса –
Завжди так говорили
Тепер врятує світ лиш доброта,
Бо однієї вже краси занадто мало.
Бо стільки всюди зла – люди навже не та…

Тож, люди на Землі!
Спішіть добро творити,
Щоб нам не згинути у морі зла.
Щоб кожен міг серед краси прожити
У царстві справедливості й добра.

Повідомлення теми виховної години.

Сьогодні ми зібралися, щоб поговорити про добро. Ми маємо вчитися бути добрими людьми.

Проблемні ситуації

1.     Подорож країною ввічливості й доброти.
-         Діти пригадують слова ввічливості
2.     Місто вихованих дітей
-    Кіт Базиліо читає речення з помилками, а діти їх виправляють
3.  Світлофор ввічливості
-    Визначення у яких випадках дії дітей є правильними
4.  Королева чистоти
-    Гра «Так чи ні»

Читання оповідань К. Ушинського «Грайливі собаки»
5.     Завдання. Давайте складемо телеграми і надішлемо їх усім героям цього оповідання: Батькові, Володі, Палкану, Мопсу.
-   Кого ми в телеграммах будемо хвалити, а кого соромити?
6.  Фізкультхвилинка з посмішкою:
7.     Пригадайте казки, мультиплікаційні фільми, герої яких не гарно ставилися до тварин. Складіть речення зі словом «СОРОМНО».
8.     Вправа  «Розгадай»
У собаки нашого сусіда дідуся Миколи–народилося цуценя.
Друзі Сашко, Дмитрик та Андрій давно мріяли про собаку.
Дідусь кожного з них запитав: «Що ти будеш робити із цуценям?»
Дмитрик відповів; «Я зав’яжу цуценяті бантик!».  Сашко посміхнувся: «А я буду бігати з ним!», лише Андрійко сказав: «Я облаштую цуценяті теплу постільку в кошику, налию молочка у мисочку і доглядатиму його!»
Проблемне запитання. Відгадайте, кому дідусь подарував цуценятко.
Закінчіть речення «Я намагаюся бути добрим і ...»  
Гра «Мікрофон»
Обговорення змісту прислів’я «Добра людина, добра вчить!»
Підсумок
Уявне малювання.
Якими кольорами ви б зобразили добро? (Світлим: сонце, квіти, хліб, радість.)

А зло? (темними: хмара, підземелля, зброя)

1 комментарий: